THE GÄSTBLOGGER OF TODAY, MADDIZzzzZz

Okej, vi har en fredagsgästbloggare idag! OOooOo
Som man skulle säga, fett hett! Idag är det MaddizzZZzzZZz som gästbloggar hos oss i våran outstanding blogg!
(vi har nummer till henne också så det är bara att höra av er till oss om ni vill ha det ;)

Namn: Madeleine H
Ålder: 19
Fritidsintressen: Vara i stallet, dansa, vara med vänner och shoppa.
Favoritplagg: Mina svarta shorts frin Gina Tricot och min Balongkjol från Zoul som jag köpte tidigt förra hösten.
Favorit hairdo: Utsläppt, styliat med hårförlägning i.
Höstens modefärg: Vinröd
Du ska ta studenten i år, vad ska du göra efter studenten?: Jag ska jobba, till vinter ska jag jobba som skidlärare i någon Vintrig skidort.



Foto: En stjärnfotograf av största klass

Maddizz iz wearing:
Grå, kort swetshirt/bolero från Gina Tricot
Svart halsduk från Gina Tricot
Svarta korta shorts från Gina Tricot
Svart spetslinne från Gina Tricot
Gråa spetsstrumobyxor från Gina Tricot
Blommiga sövlar med svart snörning från Maxi

Maddizz komenterar: Blandningen med regält på fötterna och korta shorts som vi såg mycket i sommras är något som verkligen kompenserar upp varandra i höst. Man får en skön blandning av både sommarens sköna varma och höstens mysiga. Ett säkert kort alltså!


Kommentarer
Postat av: selizzzzzzzzzzz

Efter kattizzzzzzz och maddizzzzzz har jag isnett att ett annat säkert kort är gina tricot, kanske dags att göra en turné dit då, trots att jag inte riktigt känner mig hemam där.

2008-10-10 @ 13:54:06
URL: http://4ebloggen.blogspot.com
Postat av: malin

GINA TRICOT <3333333333333<3<3<3<3<3<33<333<3<3<33

2008-10-11 @ 21:52:42
Postat av: Maddiiiz

Jag är faktiskt 19 inte 18 :P

2008-10-13 @ 10:26:24
Postat av: Micha

Du är inte villig att sälja den gråatjocktröjan?

2011-10-09 @ 21:09:10
URL: http://nattstad.se/michap

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0