Shoe, shoho!

Jag menar snygga skor är ett måste på balen. Har hittat ett par väldigt tjusiga skor på sidan: asos.com. Kolla där tjejer och killar, för där kan ni få mycket kläd-inspiration från allt från laydback kläder till lite mer not laydback. Om ni vill kolla på skor till balen ska tjejer gå in på: shoes - sandals - heeled.  Killar ska klicka sig fram till "shoes - smart".

Alla kopparlundare! Se hit! Nu har vi haft möte med Carlforska.
Datum: 19:e december på stadshotellet
Tid: 18:00-01:00
Dresscode: Kavaj

I knoow, soo exiting.


Kommentarer
Postat av: Sandriizz

Hahah här är jag igen^^ vad betyder det när man ska ha dresscode:kavaj?:P haha oerfaren som jag är..och jag har en jättefin klänning som är mer som en aftonklänning (smal,halterneck,pärlor..) kan man ha sånt också? Maybe you know? Såg någonstans på internet att "det blir mer och mer inne att ha aftonklänningar på balen"

2008-10-14 @ 19:39:10
URL: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0