Dagens GÄSTBLOGGARE ; Purple bolero

Här ligger hon, dagens gästbloggare med stort G. Denna gången heter hon Nathalie Lindqvist! Ett fint namn..




- Vad har du på dig ?
Min lila korta kofta samt mitt vita linne är från H&M , Jeansen är från cheap monday och har blivit härligt urtvättade. Tofflorna fick jag av min mormor när jag var mindre, tidig toffel kärlek.  

Namn:Natalie Lindkvist
Ålder: 17
Fritidsintressen: musik, kompisar och böcker
Favoritplagg: min röd rutiga skjorta
Favorit hairdo: den enda frisyr mitt hår kan ha just nu
Höstens modefärg: lila
Vad tycker du är det bästa med våran blogg?: klassisk, uppdaterar ofta.
Vilken är din favoritoutfit som vi har haft?: lägger inte sånt på minnet
Har du några önskemål om vad vi ska göra på våran blogg?: nej, tror inte det




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0